December 18, 2010

kem ibadat....


Erm...eaka aku g kem ibadat..hahaha...biarla rahsia...sebenarnya aku dah g satu program ni..tp aku sendri2 ja namakan program 2 kem ibadat.tp sepanjang aktiviti yang aku lakukan kt sana,aku amat bahagia...

bahagia itu anugerah dri ALLAH...aku bersyukur sangat sebab aku di berikan anugerah itu...yang pastinya banyak kenangan manis yang aku kutip sepanjang waktu..pengajaran yang membuatkan aku mula berfikir yang aku perlu lagi berfikir..

aku perlu memperbaiki diri aku,dan banyak lagi yang perlu aku pertingkatkan..

macam mana ye nak gambarkan apa yang aku lalui ketika itu..setiap detik yang kami semua jalankan aktiviti aku bermonolog mengatakan aku bahagia.tp aku xterjemahkan dengan kata2..macam mana nk terjemahkan rasa bahagia dengan kata2?sedangkan bahagia yang aku rasa amat unik dan bermakna yang langsung xboleh diterjemah hanya dengan perkataan "aku bahagia".

aku juga simpan sesuatu harapan didalam hati aku,iaitu aku nak "orang" yg bersama2 aku menjalankan aktiviti bersama2 untuk ketika itu akan terus bersama2 dengan aku hingga ke syurga insyaallah....tapi aku xdapat luahkan harapan itu sebab aku.....(biarlah rahsia)hahahaa...

aku akui 2hari program itu,aku asyik tersenyum dan tersenyum,gilakah aku.aku bahagia dengan mereka.alhamdulillah aku dikurniakan ALLAH mereka...syukur2..

ukhwah fillah..

2 comments:

AHMAD AZAMIN said...

AKU AKAN MERINDUI SEMUA ITU....

cik kompas said...

hehehe....mende ek?eh3...