May 15, 2010

Terjagaku dari mimpi!!


Ya ALLAH....Ya ALLAH....Ya ALLAH...
Sakitnya.......
Hari ni aku dapat tau dia dah nak kahwin...
Betul ka.
huhuhuhuhuhu.....
Ya ALLAH,jika dia benar untukku dekatkanlah hatinya dengan hatiku...
Jika dia bukan untukku damaikanlah hatiku dengan ketentuanmu...
4tahun sudah aku kenal dia.
Aku redha dengan apa yang terjadi...
Walau luluh hati aku,tapi aku kena tabah.
Memang betul2 sakit.
Dia seorang yang cukup hebat,memang patut pun dia dapat seorang wanita
yang sama hebat.
Aku bukan siapa2!!
Tabahkanlah hati ini..
Kecewa lebih teruk daripada clash dengan bf aku dulu.
Padahal aku tak pernah pun bercinta dengan dia..
Kenapa aku kecewa,sakit,sedih sangat ni...
Mungkin sebab dia terlalu aku kagumi..
Aku tak pernah bercakap dengan dia..
Cuma melihat dari jauh..
Tapi................
Sekarang dia jauh dari aku,berjuta kilometer.
Dipisahkan oleh laut pasifik..
Tapi....
Aku...........
Entah la..
Dah tak boleh terucap apa2
Kali ini aku betul2 terluka
Amat terluka......
Hari ini,14/5/2010,jumaat
Aku benar2 terluka
pedih sangat....
cukup lah....
Aku dah malas nak ada perasaan ini...
Terimalah...
Dia bukan untukku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

QAYS MAJNUN said...

sal apa cerita hang sama dengn crta dlm blog aku? jangn layan sngt perasaan tu,kawan aku dah naik gila dah,cerita dlm blog aku tu sal kawan skolah mengh aku dulu. doakan aku cepat sembuh aku duk kat hsptal kat seminggu dah nie tak tah dah rasa cam nak keluar je.... nak kata sakit aku bleh lagi kalau nak jaln2 rasa tak sedap badan je..... sakit sana sini. apa-apa pun harap ceria selalu,sihat,x sedih2 lagi dah.moga dapat rslt yg terbaik punya.

nazirah said...

ang masuk hospital????xgtau pon nO...sakit pa wey...byk2 berehat nO..huhuhuhu...sakit wey....xpa ar...ang xpaham....