June 8, 2011

Keluargaku kini,,,,




Cuti...Cuti....Hari keluarga aku bercuti...Percutian yang terindah dalam tahun ini..Tak lama lagi, ahli keluarga kami akan bertambah lagi. Mungkin tahun ini, tahun depan, aku pun tak pasti.. Yang pastinya aku akan dapat abang ipar baru...Farish da genap 1 tahun, alhamdulillah dah boleh berjalan pun. Tapi masih bertatih-tatih lagi la. Tak berapa cekap lagi. Masa hari pertama aku balik, dia langsung tak kenal aku. " Farish, ni mak cik la...." Dia buat tak kenal aku. Mau tak, aku dah berapa bulan tak balik rumah. Makin cerdik anak sedara aku seorang tu. Seminggu lebih amik masa untuk dia mau dekat aku. Itu pun kalau tak dak pilihan lain dia baru mau aku dukung dia. Sekarang dia dah manja dah dengan aku. Sayang semua..............

Pesanan dari aku :
"Sayangilah orang yang tersayang selagi mereka ada..Hargailah mereka selagi mereka masih bernyawa..."Aku merindui abah....

No comments: