June 7, 2011

Merajuk..




Sebenarnya, hari ini aku mogok. Tak lah mogok, tapi merajuk sebenarnya. Uwaaaaaaaaaaaa...... Aku tengah lapar gila, tak makan nasi pun hari ini. Aku merajuk, aku cuma minum susu dengan oat aja tadi. Itupun curi-curi ke dapur. Nasib baik dalam bilik aku ada biskut. Dari pukul 12 tadi aku mengurung diri dalam bilik. Laptop ini pun tak tutup dari tadi. Kesian kat baby aku ni, dah panas dah yer. Aku kena marah, sebab pecahkan cawan, tak masak nasi("nanti suruh baru nak buat").. Alaaa....aku lambat sikit aja ke dapur, dah dituduh tak mau buat. Huhuhuhu... Sepanjang satu bulan aku balik ni, aku dah cuba sedaya upaya untuk berkelakuan baik. Tak cukup baik lagikah aku dimata mereka? Mungkin............. Esok aku buat la semua kerja tu. Dari sapu sampah, kemas rumah, basuh pinggan, basuh baju, masak nasik, jadi co tukang masak... Ingat, jangan nanti disuruh. Buat semua benda itu sebelum disuruh. Lapar....Lapar.....LapaQ........
Amaran!!!!
Jangan tiru aksi ini di rumah...

4 comments:

AHMAD AZAMIN said...

XDA PA LA CHENAD OIIIIII......ikhlaskan niatmu...sahabat.

Aimi dan Pakcik Hashim said...

hehehe... jangan merajuk2
mak ko x nak ko malas2 g dapor
kalau ko malas lapar

cik kompas said...

Azamin: kena byk2 sabar...huhuhu...3 months left.
Aimi: Hahahaha....tak buat dah...tak malas dah... semalam bkn malas, tapi terlambat sikit aja..memang lapaq gila.....hahahahaha

cik kompas said...

ha lagi satu, Azamin..lama ang tak mai blog aku, ang kt ganu ka kt klate la ni? Aku tgk pic ang pi jalan2 kt Bukit Keluang....ari 2 aku kursus kt situ ar....kt pantai,titi hat tepi pantai 2...cantik gk pantai dia...